Warsztaty
Normą nowego stylu życia w korporacjach i organizacjach publicznych o zasięgu globalnym stała się praca w środowisku międzynarodowym. Nie mniej interakcje między przedstawicielami różnych kultur nadal stanowią wyzwanie, tak dla wielokulturowego zespołu, jak też dla kadry menadżerów zarządzającej ponadto, międzynarodowymi relacjami z klientami i partnerami biznesowymi.
Cel
Celem warsztatów jest uświadomienie ich uczestnikom, że ludzie różnych nacji nie tylko zachowują się odmiennie od oczekiwań, ale też prezentują inne postawy wobec paralelnych sytuacji i kierują się własną hierarchią wartości. Świadomość różnic kulturowych otwiera drogę do naturalnej ludzkiej potrzeby integracji i identyfikacji z grupą.
Program
Program warsztatów ukierunkowany jest na realizację celów relewantnych dla danego sektora (biznesowego, pozarządowych organizacji czy instytucji publicznych) i uzależniony jest od pochodzenia i przynależności zawodowej uczestników szkolenia (menadżerów, wielonarodowościowych zespołów pracowników, dyplomatów, nauczycieli, wolontariuszy, itp.).
Metody
Metody warsztatów mają charakter zadaniowy, opierają się działaniach typu: indywidualne i zbiorowe dyskusje i ćwiczenia, roll-play-e, quizy, analizy przypadków, prowadzące do wypracowania planu skutecznej akcji współpracy między polską i zagraniczną załogą.
Forma i lokalizacja
Trener-coach relacji międzykulturowych może poprowadzić szkolenia bądź indywidualne, bądź dla grup pracowniczych w siedzibie Klienta lub online w języku polskim, angielskim lub francuskim.
Gdyby kadra zarządzająca Twojej firmy dysponowała takim narzędziem, jak świadomość różnic kulturowych, jaki by to miało wpływ na wykreowanie kultury przynależności w firmie, by szefowie stali się prawdziwymi członkami zarządzanego zespołu?
Zachęcamy do zgłoszeń przez formularz kontaktowy